Aydınlıkevler Anadolu Lisesi Taşımacıyı Tespit Komisyonunca, 25/10/2017 Tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ''Okul Servis Araçları Yönetmeliği uyarınca 2025- 2026 Eğitim Öğretim yılından itibaren 1 (Bir) yıllık öğrenci taşıma ihalesi yapılacaktır.
KEÇİÖREN KAYMAKAMLIĞI
AYDINLIKEVLER ANADOLU LİSESİ
2025–2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
1 (BİR)YILLIK
OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI
Aydınlıkevler Anadolu Lisesi Taşımacıyı Tespit Komisyonu Komisyonunca, 25/10/2017 Tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetedeyayınlanarak yürürlüğe giren '' Okul Servis Araçları Yönetmeliği uyarınca 2022 - 2023 eğitim öğretim yılı öğrenci taşıma ihalesi yapılacaktır. Şartname koşullarını yerine getiren iştirakçiler ihale şartlarını belirten evrakları Taşımacıyı Tespit Komisyonuna dosya halinde 18/07/2025 günü saat 12.00'a kadar teslim edeceklerdir. İlgililere duyurulur.
İHALE İLE İLGİLİ MADDELER;
1. İşin Niteliği ve Yeri: Aydınlıkevler Anadolu Lisesi 2025-2026 eğitim öğretim yılı 1 (bir) yıllık öğrenci taşıma ihalesi
2. Şartname ve eklerin nereden hangi şartlarda alınacağı: Mesai saatleri içerisinde Aydınlıkevler Anadolu Lisesi Taşımacıyı TespitKomisyonundan alınabilir.
3. İhale 18/07/2025 günü Saat:12:00'da Aydınlıkevler Anadolu Lisesi müdür odasında yapılacaktır.
4. İhale Şartlarını belirtilen evrakların 18/07/2025 tarihinde saat 11.30'a kadar Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilmesi gerekmektedir.
Askıya Çıkış Tarihi : 11.07.2025
2025–2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
1 (BİR) YILLIK
OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI
Aydınlıkevler Anadolu Lisesi Taşımacıyı Tespit Komisyonu aşağıda yer alan şartlarla 2025-2026 eğitim öğretim yılından başlayarak 1 (bir)yıllık 8 öğrenci servisi için okul servis hizmeti alımı yapacaktır. Bu konuda teklif vermek isteyen firmalar komisyondan şartname ve eklerini temin edebilirler. Taşımacıyı Tespit Komisyonu, toplantısını 18.07.2025 günü saat 12.00'da yapacaktır. İstenilen tüm belgeler dosyalanmış velistelenmiş şekli ile toplantı günü saat 11:30'a kadar Aydınlıkevler Anadolu Lisesi'ne tutanakla teslim edilecektir. Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
1. İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ
Okulumuz Aydınlıkevler Anadolu Lisesi öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanan öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.
Servis İhalesi 1 (Bir) yıl (2025/2026) eğitim öğretim yılları için gerçekleştirilecektir.
2. ŞARTNAMENİN VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI
Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri komisyondan 11.07.2025 – 18.07.2025 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir. İstekliler bu belgeleri okulumuz web sitemizden de indirilebilir.
3. Evrakların Komisyona Teslimi
İstekliler, ilanda belirtilen tarih ve saate kadar servis taşıma işi ihalesi için istenilen evrakları komisyona elden tutanakla teslimedeceklerdir. Bu tarihten sonraki başvurular dikkate alınmayacaktır.
Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar her hangi bir sebeple geri alınamaz.
4. SERVİS ARACI TESPİTİ İŞİNİN YAPILMA YERİ, TARİHİ VE SAATİ
Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 18.07.2025 günü saat 12.00 'da okulumuz müdür odasında yapılacaktır.
İİİİİ
5. OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENEN BELGELER
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlıolduğunu gösterir belge
c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işineilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğunailişkin belgeler.
e) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu
f) Taşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.
g) Taşımacın servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi
Uygundur
Melike CAN
Aydınlıkevler Anadolu Lisesi
Okul Müdürü
Taşımacıyı Tespit Komisyonu Başkanı
Ek:
meb_iys_dosyalar/06/15/766254/dosyalar/2022_08/10161951_7-Okul-Servis-Sozlesmesi.docx
Okul Servis Araçları Çalıştırılması Tip Şartnamesi
Sözleşme İmzalamada Taşımacıdan İstenilecek Belgeler
a) Eğitim öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri,
b) İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi, (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşmeimzalandıktan sonra ibraz edilecektir.)
c) D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi,
ç) Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğüyapabileceğine ilişkin sağlık raporu,
d) Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,
e) Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika,
f) Taşıma yapacakları araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlumali sorumluluk sigortası poliçeleri,
g) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
ğ) Öğrenci servis işinin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.